Senin, 28 Oktober 2013

Browse Manual » Wiring » » » » » » » » Lowongan Kerja Terbaru Sulawesi Utara September 2013

Lowongan Kerja Terbaru Sulawesi Utara September 2013

Lowongan Kerja Terbaru Sulawesi Utara September 2013 - Berita New Terbaru masih tetap membahas info loker di bulan september ini. artikel hari ini untuk anda yang berlokasi di manado atau ingin bekerja di kota manado. beberapa perusahaan dari kota bekasi ini sedang mencari tenaga kerja yang bisa diandalkan untuk perkembangan perusahaan tersebut. Jika anda memang sedang mencari kerja tidak salah anda masuk situs ini: informasi lowongan kerja.

Disini akan saya jabarkan secara lengkap tentang info kerja di PT M-150 Indonesia untuk berkerja sebagai Area Sales Executive . silahkan simak berita lowongan kerja bekasi berikut ini.
Lowongan Kerja Terbaru Sulawesi Utara September 2013

PT M-150 Indonesia

We are from one of the leading Global player in functional beverages, with good market presence & brand recognition in Indonesia since 1992.

Our Groups functional beverages are market-leader in many regional markets, enjoying good consumer acceptance amongst millions of consumers in South East Asia, Middle East, Europe, and United States.

To strengthen our young & dynamic, successful Indonesia Team, we invite ambitious marketing minds to come on- board soon, to build and manage our brands in these roles located at our Head Office in Jakarta, with an opportunity to grow professionally with growth of our business:

Area Sales Executive – SULUT (Manado)
Manado (Sulawesi Utara)

Requirements:

  • Candidate must possess at least a Bachelors Degree in Economics, Marketing, Commerce or equivalent.
  • Working experience in the FMCG is a must.
  • Sulawesi domicile.
  • Preferably Supervisor specializing in Beverage Industry.
  • Required language: English
  • Have knowledge for SULAWESI UTARA Market (Manado) also posses of basic selling and negotiation skills.
  • Strong people management/ leadership skill.
  • Can work as team player and individual.
  • Travelling is a must.


Please submit your complete application letter and detail resume with picture in English within 15 days after the advertisement by email to:
hrd.recruitment@m-150indonesia.com



Note:
Please state your position that you are applying for in the subject of your email.
The interview process will be conduct in English.

close date : 20 september 2013


Sekian informasi karir kerja di kota manado september 2013 ini, semoga info yang Berita New Terbaru berikan bisa ada manfaatnya untuk kita dan juga sedikit membantu penurunan tingkat pengagguran di indonesia. baca juga : Lowongan Kerja Manado Terbaru bulan september 2013

Tidak ada komentar:

Posting Komentar